East of Preveli Villas

Βαθμολογήστε το
(0 ψήφοι)

Οι βίλες East of Preveli αποτελούν μια μικρή τουριστική μονάδα 2 ανεξάρτητων βιλών, τη Χρύσα και τη Φαίη. Οι βίλες βρίσκονται σε ένα μικρό παραθαλάσσιο λόφο 5000 τμ ενός έρημου κόλπου της Νότιας Κρήτης, 30 μ μόλις από τη θάλασσα. Η ποικιλία των βουνών με την άγρια βλάστηση, του Λιβυκού Πελάγους και των ηφαιστειακών βράχων προσφέρει ένα ειδυλλιακό τοπίο και μαγεύει κάθε επισκέπτη.

Οι βίλες "East of Preveli" αποτελούν μια μικρή τουριστική μονάδα 2 ανεξάρτητων βιλών, τη Χρύσα και τη Φαίη. Οι βίλες βρίσκονται σε ένα μικρό παραθαλάσσιο λόφο 5000 τμ ενός έρημου κόλπου της Νότιας Κρήτης, 30 μ μόλις από τη θάλασσα. Η ποικιλία των βουνών με την άγρια βλάστηση, του Λιβυκού Πελάγους και των ηφαιστειακών βράχων προσφέρει ένα ειδυλλιακό τοπίο και μαγεύει κάθε επισκέπτη.

Κάθε βίλα αποτελείται από 2 υπνοδωμάτια και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 5 άτομα. Και οι δύο βίλες είναι πανομοιότυπες σε διαρρύθμιση και επεκτείνονται με κήπο που αποτελείται από φοίνικες, καλλωπιστικά φυτά, γκαζόν, λουλούδια, έπιπλα  κήπου - κιόσκι και ιδιωτική πισίνα.

Οι βίλες "East of Preveli" έχουν άπλετο φως και υπέροχη θέα στο γαλάζιο του Λιβυκού Πελάγους σε κάθε σημείο, αφήνοντας εντυπωσιασμένους τους επισκέπτες. Μια μεγάλη βεράντα με έπιπλα από μπαμπού προσφέρει πανοραμική θέα στην απεραντοσύνη της θάλασσας και τις γύρω παραλίες με τα ηφαιστειογενή βράχια. Οι βίλες είναι ιδανικές για χαλάρωση και αναζωογόνηση!

Η παραλία Αμμούδι, η οποία χαρακτηρίζεται από ταβέρνες και μίνι μάρκετ, βρίσκεται σε απόσταση 2,5 χιλιομέτρων από τις βίλες "East of Preveli", όπως και η περίφημη παραλία της Πρέβελη με το φοινικόδασος. Αυτή η όαση από φοίνικες με τα κρυστάλλινα πράσινα νερά και την ψιλή μαλακή άμμο ήταν ένας αγαπημένος προορισμός για τους χίπις τη δεκαετία του '60 και του '70. Επίσης σε απόσταση 5,5 χιλιομέτρων, θα συναντήσετε το κέντρο του χωριού Κεραμές με μια υπερμεγέθη Εκκλησία και αρκετά αυθεντικά καφενεία που αποτελούν ευχάριστα σημεία για να περάσετε την ώρα σας με τους ντόπιους.

Φωτογραφικό Υλικό

€190
€105

Περισσότερα για το East of Preveli Villas

Οι βίλες "East of Preveli " είναι 2 άνετες, γειτονικές και καλά εξοπλισμένες βίλες, ειδυλλιακά τοποθετημένες με θέα σε μια ήσυχη αμμώδη παραλία στη νότια ακτή της Κρήτης. Η βίλα Φαίη είναι χτισμένη σε ένα πολύ παρόμοιο στυλ με τη βίλα Χρύσα, αλλά με έναν κήπο που είναι διαμορφωμένος σε τρία επίπεδα, κάτω από τη βουνοπλαγιά.

Στο ισόγειο της κάθε βίλας, υπάρχει ένα σαλόνι με καναπέ-κρεβάτι, τραπεζαρία με τζάκι, πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με όλες τις ηλεκτρικές συσκευές. Το ισόγειο οδηγεί σε μια όμορφη βεράντα με ξύλινα έπιπλα και με θέα το Λιβυκό πέλαγος. Μια μικρή σκάλα οδηγεί στον επάνω όροφο όπου στη βόρεια πλευρά του κτιρίου, υπάρχει το μπάνιο και το μπαλκόνι με θέα στα βουνά, ενώ στη νότια πλευρά του κτιρίου υπάρχουν δύο υπνοδωμάτια με ένα διπλό κρεβάτι και ένα με δύο μονά κρεβάτια.

Τι προσφέρει το κατάλυμα

Γενικά
Εξωτερική πισίνα, Πλύσιμο ρούχων, Υπηρεσία σιδερώματος, Αίθριο, Χώρος στάθμευσης, Εγκαταστάσεις BBQ, Κήπος, Τζάκι
Δωμάτια
Θέρμανση, Κλιματισμός, Σίδερο ρούχων, Δορυφορική τηλεόραση, DVD/CD player, Ραδιόφωνο, Μπαλκόνι, Ψυγείο, Στεγνωτήρας μαλλιών, Τζάκι, Πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, Τηλεόραση με επίπεδη οθόνη
Δραστηριότητες
Ποδήλατο Βουνού, Εκδρομές με βάρκα
Internet
Δωρεάν Wifi

Επιλογές Κράτησης

• Τηλέφωνο: , +30 6955857178
  • E-mail: info@destinationcrete.gr
    (*) Στο email σας συμπεριλάβετε το Όνομα του Καταλύματος: East of Preveli Villas
Χρησιμοποιείστε το Destination Crete & εμπλουτίστε την διαμονή σας με ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ!

Αίτημα για Κράτηση μέσω του Destination-Crete!

(!) Κάντε κράτηση μέσω του Destination Crete και επωφεληθείτε από τις εκπτώσεις και τις ειδικές προσφορές για οποιαδήποτε δραστηριότητα από τον κατάλογό μας
(!) Θα κάνουμε κάθε προσπάθεια για μια πρόταση με ανταγωνιστικές τιμές μαζί με προτάσεις για να εμπλουτίσετε την εμπειρία σας

Πως θα μετακινηθείτε

Χρειάζεστε αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις σας?

(!) Ενοικιάστε online το όχημα της επιλογής σας χρησιμοποιώντας τις ποιοτικές υπηρεσίες του αποκλειστικού μας συνεργάτη Rental Center Crete. Εγγυημένα, ανταγωνιστικές τιμές και σύγχρονος στόλος!
(!) Εάν χρειάζεστε κάτι πιο σύνθετο ή εξειδικευμένο και επιθυμείτε να αναλάβουμε προσωπικά το αίτημά σας, τηλεφωνήστε μας στο +30 6955857178 ή στείλτε μας μήνυμα στην δ/ση info@destinationcrete.gr
24ωρη Παράδοση/Παραλαβή στα αεροδρόμια Ηρακλείου/Χανίων
All Risk Insurance 100%, NO EXCESS πολιτική
Νέα & Ασφαλή οχήματα, μεγάλη ποικιλία για την επιλογή σας
Δωρεάν Ακύρωση έως και 48 πριν από την άφιξη
Δωρεάν παιδικό/βρεφικό κάθισμα σε όλα τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα
Χωρίς επιπλέον ή κρυφές χρεώσεις

Χρειάζεστε Ταξί ή Ιδιωτική μεταφορά?

(!) Επιλέξτε την αφετηρία και τον προορισμό σας και χρησιμοποιήστε τις ποιοτικές υπηρεσίες του συνεργάτη μας Crete-Cabs στις καλύτερες τιμές
Μεταφορές με Χαμηλό Κόστος: Αν ψάχνετε γρήγορη μεταφορά σε χαμηλό κόστος, από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, οι συνεργάτες μας μπορούν να σας προσφέρουν αυτό που χρειάζεστε
Χωρίς έξτρα Χρεώσεις Κράτησης: Χαμηλές τιμές χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα της υπηρεσίας. Χωρίς επιπλέον χρεώσεις για ηλεκτρονικές αγορές
Αξιόπιστες Μεταφορές: αξιοπιστία, ασφάλεια, άνεση, έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις ανάγκες σας
Δωρεάν Ακύρωση έως και 48 ώρες πριν από τη μεταφορά
Στην πόρτα του Ξενοδοχείου σας: Η CreteCab μεταφέρει εκατοντάδες επιβάτες κάθε χρόνο, από το αεροδρόμιο στην πόρτα του ξενοδοχείου τους
24/7 Εξυπηρέτηση Πελατών: οι συνεργάτες μας είναι πάντα εδώ για να σας βοηθήσουν

Τι να κάνετε στην περιοχή

Εμπλουτίστε τη διαμονή σας με Μοναδικές Εμπειρίες & Δραστηριότητες

(!) Σας ενδιαφέρει να γνωρίσετε τα αυθεντικά πρόσωπα της Κρήτης και τις κρυμμένες της ομορφιές; Επιθυμείτε να εμπλουτίσετε τη διαμονή σας με αξιομνημόνευτες περιπέτειες και ποιοτικές εμπειρίες;
(!) Επιλέξτε να συμμετέχετε σε σεμινάρια, ξεναγήσεις, πεζοπορικές ή ποδηλατικές διαδρομές, θαλάσσιο καγιάκ ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα, οργανωμένες από τους καλύτερους επαγγελματίες στην περιοχή και στα ομορφότερα σημεία του νησιού!

Χρειάζεστε κάτι ιδιαίτερο, προσαρμοσμένο στις Ανάγκες σας;

Θέλετε να ζήσετε κάτι μοναδικό κατά τη διαμονή σας στην Κρήτη;
Είστε φυσιολάτρες ή σας αρέσει η περιπέτεια;
Θέλετε να γνωρίσετε το νησί σαν ντόπιος;

Έχετε κάτι στα υπόψη ή θέλετε να σας κατευθύνουν οι ειδικοί μας;

• Τηλεφωνήστε μας στο +30 6955857178 ή στείλτε μας μήνυμα στην δ/ση info@destinationcrete.gr Ή
  • Χρησιμοποιείστε το Trip Planner Service για να σχεδιάσουμε μαζί την εμπειρία της επιλογής σας!

Πρόσβαση

σχετικές διαδρομές:  Ρέθυμνο - Πλακιάς - Φραγκοκάστελο

πως θα φτάσετε
Από το αεροδρόμιο Χανίων
Φεύγοντας από το αεροδρόμιο, ακολουθείτε την εθνική οδό Αεροδρομίου - Σούδας για 8,1 χλμ. Στην κυκλική διασταύρωση που θα συναντήσετε, παίρνετε την 2η έξοδο και μπαίνετε στην Επαρχιακή Οδό Σούδας - Κορακιών για 1,7 χλμ. Συνεχίζετε στην οδό Ακρωτηρίου και στα 3,1 χλμ., στρίβετε αριστερά στην οδό Μαυριδάκη. Μετά από 900 μέτρα, στρίβετε δεξιά στην Λεωφόρο Σούδας και μετά από 400μ, στρίβετε ελαφρώς δεξιά και στη συνέχεια αριστερά στην Εθνάρχου Βενιζέλου για 800μ. Συνεχίζετε για 1,7 χλμ πάνω στην Παλαιά Εθνική Οδό Ρεθύμνου - Χανίων. Στο τέλος του δρόμου, στρίβετε αριστερά στην Εθνική Οδό Χανίων - Ρεθύμνου / Ε75 / 90. Μετά από 48,3 χιλιόμετρα, παίρνετε την έξοδο προς Σπήλι / Ρέθυμνο και στρίβετε δεξιά στην επαρχιακή οδό Μελάμπων - Αγίας Γαλήνης. Μετά από 15,8 χιλιόμετρα, συνεχίζετε στον επαρχιακό δρόμο της Χώρας Ροδάκινου - Σελλιάς και μετά από απόσταση 1,3 χλμ, στρίβετε δεξιά στην επαρχιακή οδό Κόξαρη - Μονής Πρεβέλης. Οδηγείτε για 7,4 χιλιόμετρα και στρίβετε ελαφρώς αριστερά στην επαρχιακή οδό Δριμίσκου - Ασωμάτων / Λιχαλόστρατου - Λευκογείας για 1,5 χλμ, όπου στρίβετε αριστερά και πάλι στον επαρχιακό δρόμο της Δριμίσκου - Ασωμάτων. Σε απόσταση 2 χλμ, στρίβετε αριστερά και συνεχίζετε τη διαδρομή σας. Μετά από 2,9 χλμ, στρίβετε ελαφρώς δεξιά και ακολουθείτε το δρόμο για 4,9 χιλιόμετρα, μέχρι να φτάσετε στις βίλες East of Preveli.

Από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου
Κατευθύνεστε νοτιοανατολικά, φεύγοντας από το αεροδρόμιο. Στρίβετε ελαφρώς δεξιά στη ράμπα προς το Ηράκλειο και κατευθύνεστε στη ΒΟΑΚ / Ε75, στρίβοντας στη δεξιά κατεύθυνση. Ακολουθείτε την Ε75 και σε περίπου 81 χιλιόμετρα, παίρνετε την έξοδο για το Τυμπάκι / Αγία Γαλήνη / Σπήλι Πλακιάς / Ρέθυμνο (Κέντρο). Στη συνέχεια, στρίβετε αριστερά στον επαρχιακό δρόμο της Μελάμπων - Αγίας Γαλήνης. Μετά από 15,9 χιλιόμετρα, συνεχίζετε στον επαρχιακό δρόμο της Χώρας Ροδάκινου - Σελλιάς και μετά από μια απόσταση 1,3 χλμ, στρίβετε δεξιά στην επαρχιακή οδό Κόξαρη - Μονής Πρεβέλης. Οδηγείτε για 7,4 χιλιόμετρα και στρίβετε ελαφρώς αριστερά πάνω στην επαρχιακή οδό Δριμίσκου - Ασωμάτων / Λιχαλόστρατου - Λευκογείας για 1,5 χλμ, όπου στρίβετε αριστερά και πάλι στον επαρχιακό δρόμο της Δριμίσκου - Ασωμάτων. Σε απόσταση των 2 χλμ, στρίβετε αριστερά και συνεχίζετε τη διαδρομή σας. Μετά από 2,9 χλμ, στρίβετε ελαφρώς δεξιά και ακολουθείτε το δρόμο για 4,9 χιλιόμετρα, μέχρι να φτάσετε στις βίλες East of Preveli.

Από

Πολιτικές

Check-in: Από τις 14:00 - 21:00
Check-out: Έως τις 08:00 - 12:00

Παιδιά και επιπλέον κρεβάτια

Όλα τα παιδιά είναι ευπρόσδεκτα.
Δωρεάν! Ένα παιδί κάτω των 2 ετών διαμένει χωρίς χρέωση, σε βρεφική / παιδική κούνια.
Η μέγιστη χωρητικότητα για επιπλέον βρεφικές κούνιες σε ένα δωμάτιο είναι 1.

Οποιοσδήποτε τύπος επιπλέον κρεβατιού ή βρεφικές κούνιες παρέχονται κατόπιν αιτήματος και σχετικής επιβεβαίωσης από το κατάλυμα.

Κατοικίδια ζώα

Δωρεάν! Τα κατοικίδια επιτρέπονται κατόπιν αιτήματος. Χωρίς επιπλέον χρέωση.

Αποδεκτές πιστωτικές κάρτες

Αυτό το κατάλυμα δέχεται πληρωμές μόνο σε μετρητά.

HERE

Κάνετε Κράτηση μέσω του Destination-Crete!

East of Preveli Villas
Συμπληρώστε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην εικόνα

Γιατί να κάνετε κράτηση μέσω του Destination Crete?

(!) Κάνετε αίτημα κράτησης μέσω του Destination Crete και αποκτήστε εκπτώσεις και ειδικές προσφορές για οποιαδήποτε δραστηριότητα από τον κατάλογό μας!

(!) Σας εγγυόμαστε μια προσφορά με ανταγωνιστικές τιμές μαζί με προτάσεις για να εμπλουτίσετε την εμπειρία σας!